להבטיח ללקוח ציוד מחשוב במצב אופטימלי

תיקון ומכירה של ציוד מחשוב

לכל ציוד מחשוב ולו המתקדם ביותר יש אורך חיים מוגבל עם תאריך תפוגה. לדוגמא, אורך חיים ממוצע של מחשב הוא 3 שנים. ציוד שמתיישן צורך יותר חשמל, עובד יותר לאט, לא מסתדר עם תוכנות מתקדמות ולעתים מהווה צוואר בקבוק ברשת הארגונית. כמובן שגם הטיפול בתקלות שמופיעות בתכיפות גוברת היא נזק לעסק הכרוך באובדן זמן וכסף.

אפשר להאריך את זמן החיים האפקטיבי של מחשב באמצעות טיפול איכותי באופן שוטף, אך בסופו של דבר מגיע הרגע שיש להחליפו, ורצוי לפני שהוא ממש מתחיל להזיק.

מכיוון שבמרבית החברות והארגונים ציוד מחשוב נקנה בשלבים או עפ"י צורך, זה אומר שכל עסק נמצא בעצם בתהליך מתמשך ורציף של ריענון ציוד המחשוב. הלכה למעשה, זהו חלק בלתי נפרד מעבודתם של צוותי ה-IT של הארגון.

לקוחות Sage נהנים מטיפול בריענון הציוד כחלק מן השירות הכולל של תחזוקת מערכות מחשוב. צוותי Sage מלווים כל מחשב ופריט ציוד הנכלל במערכות המחשוב של לקוחותיה, לעתים קרובות עוד משלב התכנון, הבחירה והרכישה. תחזוקה שוטפת ומוקפדת מבטיחה מיצוי אופטימלי של ההשקעה בציוד מחשוב ואורך חיים מירבי לכל פריט.

מעבדת תיקונים משוכללת מאפשרת ל-Sage להעניק מענה מהיר לכל תקלה ולהבטיח החזרה של כל פריט ציוד מחשוב לכשירות מירבית בזמן קצר.

שימוש במערכת מעקב וניטור מתקדמת Atera למניעת תקלות טרם התרחשותן, מאפשר לצוותי Sage לאבחן את מצבו של כל מחשב ולזהות מבעוד מועד את הזמן הנכון להחלפתו.

כאשר מגיע המועד, Sage רוכשת עבור הלקוח ציוד מחשוב חדש ומבצעת את ההחלפה, על מנת שהלקוח יוכל לזרום בעבודתו עם ציוד מיטבי.

לקוחות שכבר עברו אל מחשוב ענן חוסכים חלק נכבד מההוצאה של תחזוקה והחלפה של ציוד מחשוב.