מהפכה בשירותי מחשוב לעסקים: ניטור רציף למניעת תקלות
המערכת מאפשרת ל-Sage לספק לכל לקוח שירות טוב יותר תוך צמצום מספר התקלות באופן דרסטי.
יתרונות Atera ללקוחות Sage
• ניטור 24/7 של מערך המחשוב העסקי לזיהוי ואיתור פוטנציאל לתקלות – באמצעות מערכת ניטור Atera יכול צוות Sage לפעול מבעוד מועד למניעת התקלות ולמתן פתרון מדויק וארוך טווח לכל סיכון שבר במערך המחשוב.
בזכות מערכת ניטור Atera לקוחות Sage נהנים מסביבת עבודה כמעט ללא תקלות.
• טיפול מרחוק במחשבים ומערכות – Atera כוללת מודולים וכלים לטיפול מרחוק בסיכוני תקלה ובתקלות במחשבים, מערכות ורשתות במערך המחשוב. חיסכון משמעותי בזמן וכסף.
• מערך תמיכה מתקדם – יישום מערכת Atera מאפשר ניהול של כל דיאלוג התמיכה עם הלקוח בסביבת עבודה אחת. הקשר המקצועי בין הלקוח לצוותי השירות ב-Sage מיידי, איכותי ומדויק מאי פעם. המשמעות היא חיסכון עצום בזמן והקטנת עלויות השירות והטיפול. במילה אחת: יעילות.
• מותאמת לעידן הענן – Atera היא מערכת טכנולוגית מתקדמת המותאמת הפועלת כשירות אונליין. כל תכונות המערכת זמינות עבור לקוחות בסביבת מחשוב מסורתית או בענן.
• הרחבת אפשרויות השירות של צוות Sage – המערכת מאפרת לצוותים במקצועיים של Sage לעקוב אחרי לקוחותיהם ולנהל איתם את הדיאלוג מכל מכשיר – מחשב, טלפון, טאבלט – מכל מקום ובכל זמן.
Sage היא בין הראשונות בישראל שיישמו את טכנולוגיות Atera עבור לקוחותיה. צוותי החברה מיומנים בהפעלת המערכת ויודעים למצות את המירב והמיטב מיכולותיה לטובת הלקוחות. המערכת מהווה נדבך יסוד בתפיסת השירות של Sage, המבוססת על אחריות כוללת למערך המחשוב העסקי של הלקוח, הבטחת תקינות מירבית באמצעות מניעת תקלות וקשר ישיר עם מנהלים ומשתמשי קצה.
קובץ מידע מורחב אודות מערכת ניטור Atera
רוצים לדעת יותר על מניעת תקלות וניטור מערכות מידע? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם