שירות תחזוקת מערכות מחשוב למניעת תקלות וטיפול בתקלות – ניהול רשתות

תחזוקת מערכות מחשוב

לעתים אנחנו נוטים לשכוח שמחשב הוא בעצם כמו מכונית, כלי עבודה שצריך לטפל בו באופן שוטף, לבדוק אותו, לתחזק אותו, לתקן כשצריך וכמובן להחליף בבוא העת.

צעד ראשון בתחזוקת מערכות מחשוב הוא הבחירה. על מנת להפחית ככל האפשר את הצורך בפעולות תחזוקה, קל וחומר בתיקונים, יש לבחור מערכות – שרתים, עמדות עבודה, רשתות ומחשבים – שמתאימות למאפייני העבודה בארגון – המשימות, הצרכים, העומסים וכד'.

Sage מלווה את לקוחותיה בתהליך הבחירה והרכישה על מנת לסייע ללקוח בבחירת המערכות המתאימות ביותר לצרכיו תוך עמידה בתקציבים.

SAGE לוקחת אחריות מלאה על ניהול רשתות ותחזוקת מערכות המחשוב של לקוחותיה ופועלת באופן שוטף להבטחת תקינותן בכל תנאי, על מנת לאפשר לכל לקוח תפקוד ללא הפרעות.

פעילות התחזוקה השוטפת (ניהול רשתות) מתבצעת בשני מישורים:

  1. מניעה – ניטור רציף של המערכות על מנת לזהות מבעוד מועד פוטנציאל לכשלים ולתקלות ולפעול מיידית למניעתן. הניטור והמניעה מתבצעים באמצעות מערכת ניטור מתקדמת מבית Atera.
  2. טיפול – כאשר מתרחשת תקלה (וזה קורה מפעם לפעם) צוותSage ערוך לטפל בה תוך 60 דקות מקבלת קריאת השירות מהלקוח.

לרשות לקוחות Sage עומדים מספר אפיקים להעברת פניות שירות באמצעות מערכת CRM, דואר אלקטרוני, אתר החברה או בטלפון. חלק נכבד מקריאות השירות מטופל אונליין באמצעות התחברות מרחוק, וכאשר יש צורך צוותי Sage מגיעים לביצוע פעולות התיקון במקום.

צוותי Sage מטפלים בכל סוגי תקלות האופייניות למערכות מחשוב עסקיות, החל מתקלות System ברמת החומרה, תוכנה, שרתים, שרתי קבצים, שרתי דוא"ל, מסדי נתונים ועוד, ועד תקלות נקודתיות כגון קובץ שאינו נפתח, תקלות בהדפסה, דיסקים תקולים, זיכרון מלא, רכיבים שהתקלקלו, אחזור קבצים ועוד תקלות נפוצות בסביבה עסקית ממוחשבת.